maandag 17 mei 2010

Paas Amitoydrop

Op 5 april was het zover, ik ging mijn Paasei droppen! Ik wilde een originele plek hebben en die heb ik gevonden (al zeg ik het zelf). Ik heb hem gedropt bij een tankstation, langs de snelweg A1, in de buurt van Muiden, onder een verkeersbord.

En ja hoor! Dit keer wel een reactie!! :D
'Vanmorgen was ik samen met mijn collega aan het werk naast het BP station aan de Rijksweg A1 NZ kant bij Muiden.
We moesten daar een watermeter opstelling plaatsen t.b.v. de werkzaamheden die daar plaats gaan vinden.
Ineens zag ik het zakje aan de paal hangen ... hehehehe.
Ik vind het een hele leuke actie Marieke, en ik moet zeggen dat je er heel wat werk in hebt gestoken.
Dus bij deze hartstikke bedankt voor je Paasei.
Groetjes Hans uit Almere'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek