dinsdag 8 juni 2010

Beer cup cake #2

Twee jarige oma´s, dus twee beren cup cakes.

Omdat mijn beide oma´s jarig waren ben ik een eigen beren cup cake gaan ontwerpen, als cadeautje. Want zelfgemaakte cadeautjes weggeven is altijd hardstikke leuk! :D
Er zit wel een klein verschil in de beren cup cakes, de een heeft namelijk spikketjes op z'n kop en de ander staafjes. Zo waren ze toch niet helemaal hetzelfde!


Allebei de oma's vonden het een hardstikke leuk cadeau! Van een oma kreeg ik nog een leuk smsje:
'Hoi Marieke, ik vind het berenkopje erg leuk je wordt steeds beter met haken. Dikke knuf Oma.'

3 opmerkingen:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How cute! echt heel cool, ik ga er ook een maken! ik vind het helemaal leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek