vrijdag 4 juni 2010

Haaknaalden hoesje

Dankzij Lique's handmade heb ik nu een heel mooi haaknaalden hoesje!

Ik had op haar webshop haar haaknaalden hoesjes al gezien, alleen vond ik de stofjes niet zo heel erg leuk. Op haar blog had ze opeens een onwijs leuk uilen stofje, dus ik heb haar gemaild of ze voor mij met het uilenstofje een haaknaalden hoesje kon maken. Gelukkig kon dit en gister heb ik hem mogen ontvangen!

Ik ben er heel erg blij mee. Er is ook niet alleen plek voor je haaknaalden maar ook voor een schaar, stopnaald, zakje met veiligheids ogen/veiligheids neuzen en wat je er nog meer in kwijt wilt!
Lique's handmade, bedankt voor het maken en de snelle levering van dit mooie haaknaalden hoesje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek