zaterdag 31 juli 2010

Mijn foto's juli 2010




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's!
    En wat ziet de derde er bijzonder uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Marjo
    dankjewel!
    Het zijn zeesterren uit SeaLife, vond ze zelf zo mooi rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotos!!

    Studiootje bevalt goed zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die cupcake beer blijft mijn favoriet!! Zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het eens met Hermiek, die cupcake beer is echt heeel erg schattig. Leuk ook dat neusje, ik ben ook al heel lang op zoek naar van die neusjes. Probeer namelijk een knuffel die ik als kind had na te maken. Die had ook zo'n neusje.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Adriana
    die neusjes kan je kopen via echtstudio.nl !!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek