vrijdag 30 juli 2010

Stylish Blogger Award

Ook ik heb hem mogen ontvangen, de Stylish Blogger Award! :D Dankjewel Hermiek!!

Wat moet ik er voor doen? Nou, ik moet 5 dingen over mezelf vertellen en de award doorgeven aan 5 andere blogs!

Over mezelf:
1) Vroeger (lees een paar jaar geleden) leefde ik voor de dans. Helaas is daar door blessures een einde aan gekomen.
2) Sinds een jaar ben ik verslaafd aan haken, mijn nieuwe grootste hobby.
3) Op het moment ben ik bezig met een borduurwerkje, niet met haken ;-)
4) Voor wie het wilt weten, ik ben 22 lentes jong.
5) Ik ben ook helemaal weg van fotografie, ik hoop in de toekomst een geweldig goede camera te kunnen kopen om mijn foto's nog mooier te maken. :D

Welke 5 blogs geef ik deze award?
1) Caet, zij was één van mijn eerste volgers en ze ontwerpt zelf van die leuke amigurumi's!
2) Pippelotje, zij is mijn laatste volger (tot nu toe).
3) Matawi, omdat zij mij vanaf het moment dat ik begon met haken inspireerde met haar gehaakte amigurumi's. Ik vond haar foto's op hyves er gewoon uitspringen en dat wilde ik ook :)
4) Zelf gemaakt van mij - voor jou, omdat hier zoveel leuke cadeau ideetjes staan van verschillende mensen.
5) Haakmuts, omdat ik haar zelf gemaakte dingen onwijs mooi vind!

5 opmerkingen:

  1. Haha.. Heb jou net ook een Award gegeven :)
    Ik had er zelf ook al 2 ontvangen maar toch bedankt had net me bericht geplaatst en wou je laten weten dat ik jou gekozen heb maar er was me al iemand voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mriek, dank je wel voor de award, lief dat je aan me gedacht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha leuk :-) ik kreeg hem ook van caet, ik plaats hem binnenkort! bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de award en het compliment!!!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek