zondag 1 augustus 2010

Wreck this journal #01

Wreck this journal van Keri Smith, heb je daar al eens van gehoord? Ik in ieder geval niet tot ik er een stukje over las in het tijdschrift Flow.

Het is een boek waarin er allemaal uiteenlopende opdrachten in staan om je creativiteit de vrije loop te laten gaan, eigenlijk een soort dagboek, met op iedere pagina een inspirerende, creatieve opdracht.

Gister ben ik begonnen en ik mocht meteen het leukste werkje aller tijden doen *ahum*...

Marieke ging aan het werk met haak etuitje vol stiften... Ik kwam op 90 pagina's uit, maar het kan best zijn dat ik ergens een foutje heb gemaakt :$

De volgende opdracht was crack the spine, zo moeilijk kon dat niet zijn! :D Het jammere is dat het boek nu altijd een stukje open blijft staan, maar het voordeel is dat als je een pagina open legt hij ook open blijft liggen (als je het goed hebt gedaan :D)

Om het af te leren heb ik nog een opdracht gedaan. Dit door gewoon een pagina open te slaan en die opdracht uit te voeren. Ik kwam terecht op bladzijde 60 (waar die nummering wel niet goed voor is xD). Er staat een zwarte cirkel op de pagina met de tekst eronder 'Color outside of the lines.' Ik heb dat op mijn eigen eigenzinnige manier gedaan (zie foto hieronder), hoe zou jij dit gedaan hebben?

Als ik weer een paar leuke opdrachtjes heb gedaan weidt ik er weer een blogje aan! Laat vooral weten hoe jij iets gedaan zou hebben, zo worden we nog creatiever dan dat we al zijn! ;-)

9 opmerkingen:

  1. Hey dat boekje heb ik hier ook in de kast liggen
    ben er wel aan begonnen maar nooit meer afgemaakt :)
    Op internet vind je veel foto's van wat andere mensen ervan gemaakt hebben. Ik heb het ook ooit kado gegeven aan me tante voor haar verjaardag toen. Succes ermee! Ben benieuwd wat jij ervan maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom er net achter dat er ook een wreck this journal hyves is! Daar staat 1272 foto's die ik nu even aan het bekijken ben :D Daarna weer googelen wat andere mensen ermee gedaan hebben ;-) Ik dacht dat het iets nieuws was, maar schijnbaar bestaat het al een paar jaar xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf boekje hè, ik heb er ook een. Ik vind hem zo vet. Ik ben alleen zo'n braafje dat alles op de goede volgorde doet, bladzijde voor bladzijde.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er schijnt nog een van zo'n soort boekje te zijn maar hoe of wat dat weet ik niet meer precies.
    Gaat er toch om wat jij ervan maakt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik heb hem ook al :)! Vorig jaar een keer besteld, ben er toen erg druk mee geweest, maar hij staat nu even in de kast..
    Maar als ik dit zo zie, krijg ik er wel weer zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Caet
    de andere is 'This is not a book' van Keri Smith. Schijnt een soort vervolg te zijn alleen uitgebreider en tijdrovender als ik de reviews op bol.com moet geloven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb m ook binnen!
    Ben er nu al superblij mee, kijken wat ik ervan kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek