vrijdag 24 september 2010

Big Fat Envelope

Via swap-bot.com doe ik mee aan swaps! Erg leuk om te doen, een pakketje rond een thema voor een ander maken en er zelf ook één ontvangen natuurlijk!!
Nou deed ik via de Dutch Swappers mee aan de Big Fat Envelope van september, ik had hem al ontvangen (dit kun je hier lezen) en de envelope die ik heb gemaakt is ook aangekomen!
Ik had de envelope gevuld met een amigurumi start pakket, omdat degene voor wie ik de envelope maakte nog wilde leren haken. Ik heb er ook een uiltje bij gedaan van Matawi's Crea's, een zelfgemaakte mobiele telefoonhanger, magneetjes en een lolly.
De ontvanger was er heel blij mee! Dus missie geslaagd!!
Op naar de volgende swap!

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek