zaterdag 11 september 2010

KreaDoe

Vandaag ben ik naar de KreaDoe in de Expo in Rijswijk geweest. Het is geen hele grote beurs met vooral kaarten maken, scrapbook en kralen. Helaas heb ik geen borduurwerkjes, katoen, haakwerkjes en breiwerkjes gevonden. Wel was er één stand met Zpagetti, maar dat heb ik na twijfelen toch niet meegenomen. Dat komt nog wel een keertje ;-)
Ik wist van te voren al dat er niet veel aan handwerken te vinden was, maar het was nu wel erg jaar dat er op de Zpagetti na gewoon niks was... Maar daarvoor ging ik ook niet naar de KreaDoe, ik ging voor bedels en kralen om weer nieuwe sleutelhangers te maken en ik kan je vertellen dat ik goed geslaagd ben! :D 

Wat ik ook heb gekocht is een hele leuke, echte 'Marieke' stempel. Ik ga steeds helemaal glimmen als ik die stempel zie, daarom heb ik hem ook gekocht met een stempelkussen natuurlijk!
Dit is het resultaat na een middagje stempelen en kleuren :D
Ik wordt helemaal vrolijk als ik dit zie :D
Nog een close-upje :D

Waar je mij wel niet helemaal blij mee kan krijgen ;-)

4 opmerkingen:

  1. Leuke stempels!!
    Ik heb stempels van gorjuss die zijn ook leuk.

    (ps ik heb je even verwijderd en weer toegevoegd want ik kreeg je updates niet in mij dashboard te zien, maar nu weer wel)

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, die stempels, wat kun je als een kind zo blij zijn, he?
    Je maakt prachtige dingen.
    Kom je ook bij mij kijken en meedoen aan de give-away?
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke,

    Ontzettend bedankt voor je mooie mobielhanger en je lieve, mooie kaart!
    Erg lief van je!!!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek