donderdag 16 september 2010

Uiltjes voor Matawi's Crea's


Mijn uiltjes voor Matawi's Crea's, voor Compassion dus.

Ik heb expres kleuren gebruikt die mij opvrolijken, geel en oranje. Ik hoop dat de kinderen die een uiltje krijgen zich ook vrolijk en blij voelt als hij/zij naar zijn/haar uiltje kijkt.

En wat hebben wij met z'n allen goed gehaakt zeg! Er zijn genoeg uiltjes gehaakt en naar Tamara gestuurd om de kinderen blij te maken! Moet je is kijken wat een verzameling uiltjes Tamara nu heeft staan thuis:
- foto van Tamara -
Morgen worden ze opgehaald en gaan ze richting India.
Goede reis!!

5 opmerkingen:

  1. Ik wordt al supervrolijk van je uiltjes!
    Ze zijn schitterend, ze springen eruit!!!
    Heel erg bedankt!
    Wat zullen de kinderen blij zijn!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastische leuke uiltjes!
    ziet er volijk uit!
    Weet je waar ik het patroon kan vinden?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het patroon is te vinden in de webshop van Matawi´s Crea´s.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!
Liefs,
Mriek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...