zaterdag 4 september 2010

Wreck this journal #03

Een update van mijn wreck this journal! :D


Een tijdje geleden alweer heb ik de dots geconnect ;-) Het lukt me aardig, ik vond het ook wel grappig om te doen :)


Deze testpage is erg handig om de stiften van mn werk is te testen!


Een van de kinderen op mn werk is begonnen aan deze tekening, alleen toen werd ze al opgehaald door mama. Volgende week gaat ze proberen om hem af te maken.


Ik stond hier, maar er is ook een klein hondje met vieze pootjes over deze pagina's gelopen...


Eerst mooie bloemetjes gemaakt om daarna gaatjes in de harten van de bloem te maken xD



Zo ver ben ik tot nu toe :D Het lukt me helaas niet om elke dag wat te wrecken... So much to do and so little time, helaas...
En ik ben druk bezig met het verzamelen van postzegels!! Jammer genoeg heeft niet alle post een ouderwetse postzegel erop zitten
:(

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek