woensdag 27 oktober 2010

Zpagetti

Zoals jullie hier konden lezen heb ik Zpagetti gekocht op de handwerkbeurs in Rotterdam en daar moest natuurlijk wat mee gemaakt worden... Patroontjes had ik niet, ik ben gewoon gaan proberen... allemaal eigen ontwerpjes dus =]


Dit blauwe mandje heb ik als eerst gemaakt. Hij is ongeveer de zelfde grootte als het mandje van het lieve kleine konijntje, dus een leuk formaat om de zpagetti uit te proberen ;-)


Daarna volgde dit rode mandje, een fikse stap groter dan het kleine blauwe mandje. De bloem is er later pas op gekomen.


Gister heb ik de laatste hand gelegd aan deze manden en vandaag de laatste hand aan m'n zelfontworpen zpagetti bloemen (waar ik eigenlijk wel heel erg trots op ben, in één keer gelukt hoe ik het wilde hebben :-D).
Het idee van de bloemen is gekomen omdat de manden eerst zo kaal waren... De bloemen zitten aan de manden vast, dus die raak ik niet meer kwijt :-)
Dit waren mijn zpagetti creaties (tot nu toe(!)), er zit al een nieuw idee in mijn hoofd, maar dat zien jullie vanzelf hier verschijnen! ;-)

ps: het patroon van de zpagetti bloem + mand (laatste foto van dit blog bericht) is te bestellen in mijn webshop!

Nog even ter herinnering; woensdag 3 november trek ik de winnaars van mijn give away, part 1 en part 2! 

6 opmerkingen:

  1. Wauw, dat zijn echt heel mooie manden! En de bloemen vind ik ook heel mooi geworden! Proficiat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk geworden!!
    Misschien nog een idee voor mij om zoiets te maken
    want ik weet echt niet wat ik met die rollen moet doen..
    het is ook niet zo mijn ding denk ik..

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mriek,

    Net je hele blog doorlopen en wat mooie creaties seg.
    Je hebt een kleurige en fleurige blog met hele mooie foto's.
    Ik ga je volgen.

    groetjes , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze!! Lekker stevig hè?! Ik vind ze ook ideaal om iets in te doen! Je bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk! bestaat er een patroon van zo'n mandje? ik heb wel een zpagetti tas gemaakt die eigenlijk een verlengde mand is, maar die kwam er nogal bobbelig uit te zien ;) mocht je tips hebben hoor ik het graag!

    groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Nienie
    in mijn webshop staat het patroon van de zpagetti mand + bloem te koop. Kijk daarvoor op: www.madebymriek.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek