dinsdag 30 november 2010

Even wat anders en groot nieuws!!

Aangezien mijn lichaam me toch wel een beetje in de steek laat, is het nu rustig aan doen met haken. Maar dat betekent niet dat ik niet creatief bezig ben!
Vandaag heb ik gekleurd. Heerlijk rustgevend met een rustgevend muziekje aan, genieten! :-D




Nieuwe kaartjes voor bij mn swaps! Kan nooit weg om ze op voorraad te hebben natuurlijk! ;-)

Het grote nieuws...: Ik heb alweer meer dan 20.000 views op mn blog gehad sinds ik ben begonnen in mei!! :-D Dankjullie wel voor het kijken op mijn blog!! Ik vind het onwijs leuk en het stimuleert om nog meer mooie dingen te maken en die hier te posten natuurlijk!

Liefs,
Mriek

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat veel..!! Ga zo door!!

    Leuke kaartjes!!

    Hopelijk kun je weer snel aan de slag!
    Beterschap!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn erg leuk die in gekleurde stempels!
    heerlijk is dat he om even iets simpels te doen wat weinig in spanning geeft! ik ben nog steeds blij met de tip van jou! The Usborne Book of Drawing, Doodling and Colouring.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek