vrijdag 31 december 2010

boeken tip: Hello my name is Amineko

Mijn dertiende boeken tip alweer, de tijd vliegt! ;-)
Hello my name is Amineko van Nekoyama.

Wie kent deze kat niet? Ik heb hem regelmatig langs zien komen op internet als ik op zoek was naar amigurumi foto's. Toen ik hoorde dat er een boek van Amineko uit was moest ik hem gewoon hebben! Natuurlijk heb ik mijn eigen Animeko al gemaakt, ze heet 'Sunny'.
Jammer genoeg staat er maar twee haakpatronen in het boek; van kleine Amineko en grote Amineko. Er staan wel nog verschillende naaipatronen in het boek voor bijvoorbeeld een jurkje, een vis kussen en een 'snuggle bag'.
Wat een leuk extraatje is, waardoor het boek ook voor niet-haakers leuk is, zijn de foto strip verhalen met Amineko in de hoofdrol.
Het is een Engels boek, het patroon is duidelijk uitgelegd en er staan leuke stripjes in het boek. Lees plezier voor jong en oud!

titel: Hello my name is Amineko (Engels boek)
auteur: Nekoyama
uitgeverij: Creative Publishing international
ISBN: 978-1-58923-571-7

1 opmerking:

  1. Ik heb ook net mijn eerste Amineko gemaakt.Zoooo leuk om te doen:)Heerlijk bij de tv zitten haken,ik vond het net een meditatie LOL!Ik vind Amineko's ook zo "zen"achtig om te zien.Ik denk dat ik dit boek ook ga kopen,ik ben wel heel benieuwd:)dank voor het delen!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek