dinsdag 11 januari 2011

Blog over mijn blog - deel 2 - CreAnoes

Buttons maken is populair in blogland, zo is ook CreAnoes daar druk mee bezig.

Maar, zo heb ik geleerd, kan je meer dan alleen buttons maken met een buttonmachine. Je kan er namelijk ook zakspiegeltjes mee maken. Ook die maakt CreAnoes en een tijdje terug heeft ze er zelfs drie weggegeven bij een give away op haar blog.

CreAnoes maakt meer dan alleen buttons en zakspiegeltjes, ook ...

... borduurwerkjes ...

... boekenleggers ...

... mandela tekenen ...

... en misschien binnenkort wel haken, want een tijdje terug had ik haar met de 'Big fat envelope' swap van swap-bot en toen heb ik een beren cup cake starterspakket gestuurd. Misschien is haar eerste amigurumi binnenkort wel op haar blog te vinden...

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek