zaterdag 5 maart 2011

Week 09 - project 52


Deze week, was ik jarig en Sunny was van de partij! Met haar feestmuts op en op haar unieke zitplaats heeft ze lekker mee kunnen genieten.
Weet je wat ze het gaafste vond? Het cadeau waar mijn moeder;

Zoveel katoen dat Sunny al allemaal nieuwe vriendjes ziet!
En het nieuwe boekje van Annemarie Arts vind Sunny ook helemaal geweldig! Zij ziet zo'n helikopter of vliegtuig wel zitten.
Maar goed, eerst afmaken wat er ligt en dan komt het volgende (en wat moeilijk is dat! Maar dat zullen jullie vast herkennen ;-))


Liefs,
Mriek

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig pakket met garen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een vet kado!!

    Ikke ook willen!! :)

    Heb je een leuke verjaardag gehad?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hè?! Ben er echt blij mee :D
    Ik heb zeker een leuke verjaardag gehad :D Was erg gezellig en morgen doe ik het nog even dunnetjes over xD
    Alleen heb ik geen taart gegeten op mn eigen verjaardag... Ik heb iedereen gegeven, alleen mezelf overgeslagen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaaaaaaaaaa wat een geweldig pakket garen!
    Daar komt heel veel moois van, zeker weten....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeaus heb je gekregen, heel gaaf al die bollen katoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een supermooi pakket.

    een fijn weekend, groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marieke je bent zeker verwent zeg! Je kan lekker lang nagenieten van je kado's in iedergeval!

    (dacht trouwens dat je ouder was dan ik ;-) maar je bent jonger zelfs!)

    Gr. Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supercadeau! Jij zal vast en zeker nog een hoop kunnen haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een super gaaf cadeau! En ook zo mooi ingepakt! Nog gefeliciteerd trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek