zondag 17 april 2011

Kleine nichtjes worden groot...

Twee jaar geleden beviel mijn zus van haar eerste dochter Isis en natuurlijk hoort daar een feestje bij!!
Op dit moment ben ik daar ook (jaja, Mriek kan zich opsplitsen ;-)) want als tante zijnde mag je natuurlijk de verjaardag van je kleine nichtje niet missen! ;-)

Hier het ingepakte cadeautje, want op het ingepakte cadeautje zitten al twee kleine cadeautjes! :-D
Bij de geboorte van haar zusje kreeg ze bloem haarspeldjes en nu krijgt ze o.a. bloem haarelastiekjes, made by 'tante' Mriek natuurlijk! ;-)


Wat er in het andere cadeau zit, dat ga ik nu nog niet verklappen, misschien vanavond als jullie zo nieuwsgierig zijn ;-)

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje. Het pakje in gepakt is al een kadootje op zich, wat leuk gedaan! Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar wat erin zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek