zaterdag 21 mei 2011

week 20 - project 52

Vandaag naar de Amidag bij Echt Studio geweest. Ik was nog nooit in hun zaak geweest en ik heb mn ogen uitgekeken, wat mooi allemaal en zoveel bollen katoen, oogjes, neusjes, zpagetti, boekjes en wat al niet meer!
Christel van amigurumis.nl was er, ik heb haar nieuwste boekje 'Kleine knuffels haken' meteen meegenomen (wist ook niet dat die al uit was), Mia kwam ook langs, haar derde Zweedse boekje zat ook in mijn mandje, verder heb ik Lique gezien en natuurlijk Tess en Kim van Echt Studio!
Ik ben samen met mijn collega daarnaartoe gegaan, we waren aardig vroeg, zo hadden we natuurlijk (bijna) eerste keus in de 'grabbelbakken' met oogjes, neusjes en afgeprijsde bollen wol/katoen en was het nog lekker rustig zodat je rustig rond kon kijken en met diverse mensen op je gemakje een praatje kon maken.
Het was zeker een geslaagde ochtend! Toen ik weer thuis was heb ik de hele middag op de bank gezeten met mijn haakwerkje, ik had genoeg inspiratie opgedaan om weer lekker aan de slag te gaan! ;-)

7 opmerkingen:

  1. Was een geslaagd dagje!!

    Heb je ook foto's daar gemaakt?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Caet
    helaas geen foto's daar gemaakt behalve deze en 1 van Amineko met de 'Echt Studio auto'. Ik was deze ook bijna vergeten, tot ik mijn gekochte spulletjes in mijn tas wilde opbergen en Amineko tegenkwam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor herhaling vatbaar dus!
    Ik heb ook nog getwijfeld om te gaan, maar vond het toch te ver weg.
    Ik ben benieuwd wat die inspiratie allemaal teweeg brengt!

    Groetjes, Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een super leuke ochtend =)
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat haken met deze nieuwe spullen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind overigens jouw project 52 geniaal bedacht - erg leuk! Ik blijf je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een geweldige dag!!! leuk joh!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek