donderdag 4 augustus 2011

Leuk nieuws

Gister liet ik al een beetje doorschemeren dat er iets staat te gebeuren bij 'made by Mriek', waarom zou ze anders niet alle zpagetti armbanden in haar webshop plaatsen?

De reden is eigenlijk simpel en ontzettend leuk!
Een aantal van mijn handmade items komen namelijk bij Knotten in Delft in de winkel! (waaronder dus ook een aantal van de zpagetti armbanden).

Delft is natuurlijk een stad van de toeristen, dus daar heb ik ook rekening mee gehouden...

De 'Hollandse' mini Tweevoeters aan een sleutelhanger!

Die zullen dus ook te vinden zijn bij Knotten, waarvan de deuren op vrijdag 12 augustus voor het eerst open gaan.
Ik ben zelf ook nog heel benieuwd, ik ben gister bij Francis in de winkel langs geweest en toen was net de eerste lading wol en katoen binnen. De kasten waar ze in komen stonden al klaar om gevuld te worden, maar waren nog leeg... Ik ben heel benieuwd hoe het er volgende week allemaal uitziet!

8 opmerkingen:

  1. hey super nieuws!!
    bezig bijtje!!

    hoop dat je veel gaat verkopen!!
    succes ermee!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat super zeg! ben benieuwd wat er nog meer in de winkel komt gemaakt door jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwwwww wat gaaf ! succes hoor!

    wat verkoopt ze allemaal voor wol en katoen?

    gr chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel :-)
    Wat ik zeker weet dat ze gaat verkopen is Catania en DMC. Ook nog wat anders, maar die durf ik niet met zekerheid te zeggen...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeej, wat ontzettend leuk zeg. suc6 ermee en dat je maar een hele hoop op deze manier mag verkopen want ze zijn super, je maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk ! Goed verkopen, dan wil je misschien wel meer van je..... Gaaf hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, gefeliciteerd! En ze zien er erg leuk uit, dat moet wel goed verkopen!

    Groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!!! Echt ontzettend leuk! Je tweevoeter is leuk! Ik heb in de vakantie helemaal niets gehaakt, had al je patroontjes meegenomen, maar niets van gekomen! Maar komt nog wel hoor! ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek