vrijdag 26 augustus 2011

Opening Knotten

Gister was het zo ver! De wolwinkel Knotten werd officieel geopend!


Ik was erbij, met de gehele cup cake familie! Dus ik ging op weg, met de cup cakes in mn koffertje :-D


Er was een heuze cup cake tafel, met heerlijke cup cakes met Knotten wol erop ;-)



En lekker dat die cup cakes waren!
Ik heb veel bekijks getrokken met mn cup cakes! Ook veel complimenten gekregen :-D Er was veel vraag naar de gehaakte versie's, maar die zijn weer lekker met mij mee naar huis gegaan! ;-)

Buiten was om 17.00 de overhandiging van de eerste knot wol, om zo officieel de winkel te openen.


Buiten zaten ook een hoop mensen te handwerken aan een lange sjaal, die Hugo (het standbeeld op de Grote Markt van Delft) omkreeg. (voor een afbeelding van Hugo met de sjaal om, klik hier)


Rond zessen was de onthulling van de giraffe. Francis had een oproep geplaatst voor gehandwerkte lapjes om de giraffe aan te kleden, dit was zeker gelukt, waarbij elk lapje een eigen verhaal heeft. 


Hij is echt onwijs gaaf geworden! En is te bewonderen bij Knotten!

Het was een geslaagde opening, waarbij de winkel helemaal vol stond! Ook heb ik Annemarie van Annemarie's breiblog ontmoet, erg leuk om iemand die je via internet kent in het echt te ontmoeten! 

Ik zou zeker zeggen; kom langs bij Knotten in Delft! Een gezellige, mooie wolwinkel vol met wol en aanverwanten.

8 opmerkingen:

  1. Goh, dat ziet er gezellig uit! Ik ga zeker een keer kijken.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat was vast een hele leuke maar drukke dag. Heb je nog leuk wat patroontjes kunnen verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk! Ik zie mezelf nog in een hoekje opduiken (-: Leuk om je ontmoet te hebben! We komen mekaar vast nog wel eens tegen bij Francis in de winkel.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, dat ziet er tof uit ! Ik moet precies eens naar delft komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is helaas wat ver voor mij. Anders zou ik zeker eens graag langskomen.

    Prettig weekend!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neeee!!!! Meen je het serieus? Ik was vorige week twee nachtjes in Delft op vakantie. Te vroeg :( Nu heb ik zo een coole winkel gemist.. Maar het ziet er echt een supertoffe winkel uit en de opening was precies echt geslaagd!!!! En opelijk heb je nog goed veel klantjes geronseld zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh wat super leuk zeg...!!!! en ik blijf je cupcakes schattig vinden :D ga je daar je patronen verkopen!?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn patronen van de cup cakes zijn daar verkrijgbaar, maar op = op. Ik weet niet hoeveel er zijn verkocht, ze lagen bij de kassa en daar zat ik niet ;-)

    @ Annemarie
    We zullen elkaar daar vast eens treffen :-)

    @ Lien
    de winkel was al geopend... Afgelopen donderdag was alleen de officiële opening.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek