dinsdag 27 september 2011

Getagd!

Ik ben getagd door Nancy van Homemade by Nancy... Het is nu de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf vertel die jullie niet weten en daarna de beurt doorgeef aan 5 andere bloggers...


Laten we eerst beginnen over die 10 dingen over mezelf... (nu moet ik wel heeeeeel diep nadenken ;-))

1) Laten we beginnen met het haken :-D Ik heb natuurlijk een hoop dieren cup cakes ontworpen en er zitten nog meer dieren in mijn hoofd, maar ook andere dingen dan dieren :-D Het kan nog wel even duren voor ik ze heb gemaakt, maar alles op zijn tijd.

2) Ik ben een trouwe GTST kijker :-) Het liefst wel met een haakwerkje op schoot want ik vind niet alle verhaallijnen even boeiend...

3) Ik weet nooit goed wat ik met mijn haar wil... lang of kort... Het is nu aardig kort, lekker makkelijk, maar lang is weer vrouwelijker... Dilemma!! ;-)

4) Mijn leven staat op het moment redelijk op zijn kop... Nooit gedacht dat ik fibro zou krijgen en daar nu voor de rest van mijn leven mee moet dealen. Het valt zwaar, vooral mijn grenzen aangeven, ik doe al snel te veel en merk aan mijn lichaam dat ik het dan niet redt, mijn lichaam treedt dan gewoon in protest/gaat staken.

5) Gelukkig heb ik een heel lief gezin die mij in alles steunt en voor mij klaar staat, in mindere tijden, maar ook in goede! :-D (natuurlijk ook vrienden en familie ;-))

6) Ik ben verslaafd geraakt aan Wordfeud :-$ Zin in een potje? Ik ben te vinden onder madebymriek :-)

7) Ik ben ook verslaafd geraakt aan postcrossing! Dat hadden jullie vast al gemerkt met elke dag een nieuw kaartje! ;-) Maar toch wilde ik het even melden, weet je wat het leukste is? Een adres geselecteerd krijgen en dan kijken waar je het kaartje naartoe gaat sturen en natuurlijk kaartjes ontvangen zo heb ik al kaartjes ontvangen uit Nederland, maar ook uit Japan en Taiwan.


8) 8 is mijn geluksgetal! Maar ondanks dat kom ik toch altijd tijd te kort... Dan zit ik weer veels te lang achter de computer (zoals nu ook het geval is) en heb ik weer minder tijd voor andere dingen die ik ook nog wil doen...

9) Ik kom uit een creatieve familie, ook qua handwerken. Mijn oma en tante breien en mijn moeder en ik haken. Ik ga ook met mijn moeder naar de KreaDoe, misschien gaan mijn tante en oma ook mee :-)

Pfoei, nu de laatste verzinnen...
10) Er zitten nog heel veel ideeën in mijn hoofd om te maken en dan te verkopen in mijn webshop, het is misschien wat rustiger omtrend mij en mijn webshop, maar mijn hoofd zit vol met nieuwe leuke ideeën!! ;-D

Zo, nu weten jullie dat ook weer! ;-) Nu moet ik nog 5 mensen uitkiezen aan wie ik dit stokje door ga geven... en dat zijn geworden:
* Chantal
Lique
* Esther
Tio
* Irene

Liefs,
Mriek

1 opmerking:

  1. Ik vind het altijd superknap dat je altijd zo positief bent en 'altijd' bezig ;-) Leuk!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek