dinsdag 6 september 2011

A postcard a day #002

Hihi, kaart #001 is vandaag met de postbode meegegaan naar zijn nieuwe bestemming! :-D Het is maar goed dat ik dit project ben gestart, anders had ik niet voor 6en een kaartje in de brievenbus gehad ;-)

Ik ben bezig met het haken van granny squares in de regenboog kleuren rood-oranje-geel-groen-blauw-paars (zo, dan weten jullie ook wat ik aan het haken ben ;-)) Het pakketje katoen lag op tafel toen ik op het idee kwam dat zo'n granny square schema vast leuk zou staan op een kaartje.


Leuk gevonden toch?! Voor de mensen die nou geen idee hebben hoe een granny square er gehaakt uitziet:


Liefs,
Mriek

3 opmerkingen:

  1. wat een vrolijkheid op een regenachtige avond! zowel de kaart als granny vind ik prachtig =) ik blijf maar genieten van je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat wordt een supermooi dekentje-kussentje-of-ander-ding-van-granny's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek