woensdag 19 oktober 2011

A postcard a day #039 t/m #045

De eerste wekelijkse update van 'a postcard a day'; 7 kaarten, in 1 update :-)

#039
Voor mijn opa omdat hij werd geopereerd (ik had ook al deze zuster voor hem gehaakt).

#040
Herfst, herfst wat heb je te koop?

#041
Deze vind ik zelf onwijs gaaf geworden! Een cadeau kaartje voor de jarige!

#042
Voor mijn lieve vriendin die met haar vriend een huis heeft gekocht; 'home sweet home'

#043
Nog een beterschapskaartje.

#044
Ik weet nog dat ik aardig wat reactie's heb gekregen op mijn gehaakte cup cake spin, ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Het is wel onderdeel van de herfst en Halloween! ;-)

#045 de laatste alweer
'Happy birthday!'

Volgende week weer 7 nieuwe kaartjes!

Liefs,
Mriek

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie! Die boom vind ik super prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten. Ik vind de "pleisterkaart" supergaaf en verder val ik voor de spin en het cadeautje! Heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben helemaal weg van de beterschapskaarten! Heel origineel bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel voor jullie reactie's! Ik haal veel inspiratie van Pinterest, zo ook bijvoorbeeld de beterschapskaarten. Maar ze zijn ook gewoon zo leuk en zo simpel om te maken! :-D
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze leuk gelukt allemaal, ben zelf helemaal fan van het cadeau kaartje, is met recht een cadeautje om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek