zondag 30 oktober 2011

week 43 - 2011


Het gaat goed met mij! Ik heb eindelijk een beetje een ritme. Als ik naar bed ga val ik redelijk snel in slaap en ik wordt redelijk goed wakker 's ochtends :-) Het jammere is dat het weer vochtiger weer is en ik dat duidelijk voel in mijn gewrichten, zeker in mijn pols tijdens het haken. Dus gaat de polsbeschermer weer om, want ik denk dat jullie dolgraag willen weten wat het goede antwoord op de sneak peak is en wat ik nog meer heb gemaakt... Nog even geduld, ik ben druk aan de haak, alleen even kijken of ik mijn pols ding nog wel terug ga krijgen, volgens mij ligt Amineko er wel lekker in te slapen ;-)

3 opmerkingen:

  1. o gossie wat een schattige foto! sterkte met je gewrichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met je pols, hoop voor je dat het allemaal weer beter gaat, laat hem er maar lekker in slapen!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn ,dat het "goed" met je gaat.
    Niks aan hé, dat vochtige weer. Dat merk je direkt. Ik hoop, dat de sneeuw (die ze voorspeld hebben) ook heeeeeel lang wegblijft. Maar daar mijn zoon het niet zo mee eens...
    Hopelijk kan je lekker haken met je pols.
    Niet te lang achter elkaar ;-).

    liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek