vrijdag 6 januari 2012

Wat ik nog zou willen maken...

Ik heb mijn Pinterest boards weer even opgeschoond. Tsjonge jonge wat kom je dan een inspiratie tegen zeg!
Hier een klein overzichtje wat ik daarvan graag een keer zou willen maken:

Rainbow ripple.
Van Sucrette.

Aan de hand van een kinder tekening een amigurumi maken.
Van de blog 'Haken en meer'.

Een kleed van zpagetti.
Hier gevonden met uitleg.

Voor later als ik kinderen heb.
Het origineel is hier te vinden.
Met dank aan Maaike voor de URL! :-D

Stempelen op kaarsen.
Hier gevonden.

Mario 1-up granny blanket. Zelfs mijn vriend vindt hem gaaf!
Gevonden bij Paisley Jade.

En voor nu als laatste:
deze sjaal waar ik al tijden verliefd op ben!
Staat op de blog van Sarah London.

En natuurlijk krijg ik via Pinterest ook nieuwe ideeën... maar ik ga niet alles verklappen! ;-)

Liefs,
Mriek

9 opmerkingen:

  1. Je weet weer wat te doen dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die ripple is inderdaad heel erg mooi!
    Sarah London is een heldin als je het mij vraagt, ze maakt geweldige dingen, die sjaal is ook super!
    ik heb ook een enorme wishlist...
    Maar ik ben toch steeds druk met opdrachten en ben nu weer even into amigurumi, dus al die dingen die ik nog wil maken blijven liggen...
    Zo jammer dat er tussendoor gewerkt moet worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lijst! En heerlijke kleurtjes! Ik ben benieuwd waar je als eerste aan toe komt om te maken... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Alles opschonen, daar is januari voor :)

    Ik vind het zpagettikleed super gaaf! Die link heb bewaard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat ik niet de enige ben die nog heel veel op een lijstje heeft staan om te maken. Op dat van jou staan leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi lijstje heb je samengesteld!
    Die Rainbow Ripple lijkt mij ook erg gaaf om te maken..

    Fijne zondag,
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jee, wat is jouw printerest board al vol zeg. Ik ben er recentelijk ook één begonnen. Al die ideeen die je daar op doet. Ik wou dat ik ergens tijd kon kopen om alles te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een boel leuke dingen!! Ik heb ook maar eens een board gemaakt met 'dingen die ik ook echt ga maken in 2012' ;-) en dank je wel hè?!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die handjes komen hier vandaan:

    http://camilledawn.blogspot.com/2010/09/embroidered-family-hands.html

    erg leuk, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen met de kindjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!
Liefs,
Mriek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...