zondag 11 maart 2012

Give away: mini hartjes slinger

Ik had het beloofd, bij 400 volgers een give away. Het leukste was dat ik dat getal bereikte op mijn verjaardag vorige week, dus bedankt voor dat leuke verjaardagscadeautje!

Wat geef ik weg? Dit leuke kleine, kleurrijke hartjes slingertje!


 Wat moet je ervoor doen?
- wordt volger van mijn blog (als je dit al bent is dit niet nodig ;-))
- laat hier een reactie achter, dit kan t/m dinsdag 20 maart 2012

Op woensdag 21 maart 2012 maak ik de winnaar bekend, om het begin van de lente te vieren!


Veel plezier met meedoen!

Liefs,
Mriek

Pin It

25 opmerkingen:

  1. Dubbel gefeliciteerd! Ik volgde je al en doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige slinger, die staat vast leuk op mijn knutsel annex waskamertje.....

    Ik doe dus graag mee en volger ben ik al.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me ook maar eens aangemeld, ook al keek ik regelmatig op je blog. Gefeliciteerd met het behaalde aantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met 400 volgers! Leuk slingertje, zou leuk zijn voor de verjaardagsstoel van mijn bijna 6-jarige :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 400 volgers! Wat een leuk, fleurig slingertjes, zou mijn dochtertje wel leuk vinden voor op haar kamer, dus ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil heel graag meedoen!!! Gr. Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je volgers :D. Ik vind je blog super om te volgen!

    En je slinger is ook leuk dus ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Leuke giveaway! Count me in! Heb nog geen made by mriek in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze passen helemaal bij deze vrolijke lentedag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beetje jammer had een hele tekst en nu is t kwijt en moet ik opnieuw beginnen hahahaha blond zeker????pppfff maargoed het kwam er op neer dat sinds ik jouw en je blog volg ik veel leuke dingen heb gezien en al probeer na te maken en dat je een bron van inspiratie bent voor mij.
    Je slinger is allerschattigst, ben zelf bezig met een driehoekslinger en mocht ik deze niet winnen dan ga ik zeker proberen om m na te maken hihihihi
    oja, ik begon mijn bericht met alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad

    Liefs Hester

    (owee als ie nu weer verdwijnt hahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve slinger met die kleurtjes! Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met je verjaardag en zoveel volgers! Toppie!
    Ik doe graag mee! Zou ook een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog een keer gefeliciteerd en ik doe graag mee!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de 400 volgers, ik doe graag mee!



    groetjes Rianka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 400e volger! Leuke hartjes slinger heb je gemaakt! Ik doe graag mee met je giveaway! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhhh... i looooove hearts!
    XO,
    Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke slinger!
    Volger ben ik al, en ik doe graag mee.

    Groetjes,
    T

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je precies op je verjaardag 400 volgers had! Dubbel gefeliciteerd.
    Ik vind het leuk om mee te doen met je give away en zet een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, bijna gemist! ;) Ik volg je ook al lang met heel veel plezier!!! En gefeliciteerd!! Wat gaat het snel hè?!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo,

    Wat een leuke site is dit! Gefeliciteerd met je aantal volgers, waarvan ik er nu ook 1 ben, haha.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zou ook graag meedoen met je give away, mooi blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattige slinger, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En hier zijn we weer nieuwe dag nieuwe kansen, ;-)

    Gr, fam. Lipman

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!
Liefs,
Mriek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...