woensdag 21 maart 2012

Uitslag mini hartjes slinger give away!

Dankjulliewel voor alle leuke en lieve reactie's! :-D
En een welkom voor alle nieuwe volgers die erbij gekomen zijn! :-D Altijd gezellig en leuk!

Random.org heeft de winnaar van de give away bepaalt en dat is geworden........

Reactie nummer 6!

En die is van Cindy!

 Cindy van harte gefeliciteerd! Stuur je mij een mailtje met je adres gegevens? Dan komt de mini hartjes slinger zo spoedig mogelijk jou kant op!

Liefs,
Mriek

Pin It

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk, ik heb gewonnnen! :) Had ik helemaal niet verwacht haha! Hartelijk dank Mriek, ik stuur je mijn gegevens door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh! Cindy is very lucky to win these. They are very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat winnaar! Leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek