woensdag 18 april 2012

Frokkie en Lola

 

Ken je dit leuke stel? Dit zijn Frokkie en Lola, ontworpen door Studio Buskruit.
Een tijdje geleden namen zij contact met mij op of ik Frokkie en Lola wilde haken, natuurlijk wilde ik dat! Het was een leuke uitdaging en het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf :-)

 Wil je je eigen Frokkie en Lola haken? Dat kan! Je kan het patroon bestellen in mijn webshop.

Weet je nog dat kleine sneakje die ik in maart geplaatst had? Dat werd de schoen van Frokkie :-)

Liefs,
Mriek

Pin It

11 opmerkingen:

  1. Zo zeg Mriek, die zijn wel heel erg supersonisch goed gelukt! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ken Frokkie en Lola heel goed, Karin stuurde me de originele kleurplaten waar ik animaties van mocht maken. Ze zijn zo leuk maar moet altijd even wennen aan witte kikkers:-)
    Als gehaakt duo zijn ze ook geweldig, ga je zelf de patronen verkopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De patronen zijn bij mij (www.madebymriek.nl) en in de webshop van Frokkie en Lola (www.frokkieenlola.nl) te bestellen.
      Je maakt mij nu wel nieuwschierig naar de animatie's! :-D

      Verwijderen
    2. http://www.animaatjes.com/Frokkie_en_Lola.htm
      Dit is mijn animatie site, door tijd gebrek kom ik er de laatste tijd niet meer aan toe (helaas)

      Verwijderen
  3. Ik had nog nooit van ze gehoord maar leuk stel! Knap zeg, dat je ze zo goed gelijkend kunt haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!
    Wat leuk zo'n opdrachtje!!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien die er ontzettend leuk uit, ook al ken ik ze niet. Denk wel dat ik die ook graag zou willen maken.
    Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Jeetje, Marieke. Ze zijn echt heel erg goed gelukt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend knap dat je dat kunt!
    Weet je dat ik na een bezoekje naar die website (daar staan ze trouwens super mooi te wezen) :-)
    pas besef dat het om kikkers gaat....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. They are so cute!! congratulations!! beautiful job.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, heb ze gelijk besteld!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek