dinsdag 18 september 2012

Bruidspaar

Bij de eerste bruiloft vorige week werd er gevraagd of we iets paars aan wilden doen. Een accent paars of accessoire was ook prima.
Nu is paars niet echt mijn kleur, dus heb ik een accessoire gehaakt. Het werd een gestokhaakte centuur.


Natuurlijk kon er ook geen zelfgehaakt cadeautje ontbreken. Dan zijn de gelukspoppetjes van Annemarie Arts erg mooi, niet moeilijk te maken en geven een leuk resultaat. Het gelukspoppetjes bruidspaar it is!


Natuurlijk kregen de bruid en bruidegom paarse accenten, dat stond immers op het kaartje ;-)


Liefs,
Mriek

Pin It

5 opmerkingen:

  1. ik vind het enorm leuk
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ceintuur, mooi bruidspaartje! Ik houd wel van paars ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk riempje! Ik ben net begonnen met een omslagdoek in die kleur. Ik vind paars erg mooi staan bij zwart in de winter. Het bruidspaartje is schattig :)

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een originele ceintuur, goed idee zeg, ik vind hem leuk. Je poppetjes zijn ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek