donderdag 6 september 2012

Tea Cup Cozy

Zoals jullie in mijn vorige blogberichtje al konden lezen ben ik begonnen met stokhaken (ookwel bezemsteelbreien genoemd). Helaas heb ik mijn katoen nog niet dus ben ik wat anders gaan haken.


Een tea cup cozy! Heerlijk voor de winterdagen die weer onderweg zijn. Zo kan je lekker je warme kop thee vasthouden zonder je handen te branden!

Maar, toen er heet water in de kop ging voor de thee...



... gleed mijn tea cup cozy zo naar benee!

Dat is niet de bedoeling! Ik heb al een idee om dit aan te passen.
Dit stokhaak verhaal wordt ook vervolgd ;-)

Liefs,
Mriek

Pin It

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit!
    Ik ben benieuwd hoe je het gaat oplossen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha...sorry, maar het is best wel grappig! Ben ook benieuwd hoe je dat gaat oplossen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ontzettend leuk Marieke! Misschien en tweede knoopje met lusje boven het oor ? :-)
    Wordt tijd dat ik ook eens aan de slag ga met m'n bezemsteel, die ligt al bijna een jaar in de kast te wachten met een mooie bol wol.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie!
Liefs,
Mriek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...