donderdag 27 december 2012

Project 52

Ik doe nu alweer 2 jaar mijn project 52 met Amineko.
In 2009 deed ik al een project 365 (elke dag een foto) en dat heb ik dit jaar naast project 52 weer gedaan.

Maar wat ga ik in 2013 doen? Want een project 52 en 365 in 1 jaar is toch wel een beetje dubbelop...

In 2013 ga ik mijn project 365 met Snuggie doen.

Elke dag met Snuggie op de foto met iets wat die dag eruit sprong voor mij.

Waarom Snuggie en niet Amineko?
Snuggie is gewoon een stuk handzamer dan Amineko. Snuggie past in mijn broekzak zonder dat ze al teveel opvalt en/of in de weg zit, vandaar dat de keuze op Snuggie is gevallen.

En je project 52? Wat ga je daarmee doen?
Ik ga niet ook nog elke week een foto met Amineko doen, dat wordt mij te veel van het goede. Natuurlijk heeft Amineko een speciaal plekje in mijn hart (de hartendief) en de familie is nog niet groot genoeg naar mijn zin (ssssst).
Om nu helemaal geen wekelijkse foto meer te plaatsen vind ik ook niet leuk en om nou elke dag een foto van Snuggie te plaatsen op mijn blog wordt mij ook te veel van het goede (er zijn nog zoveel andere leuke dingen om over te bloggen!). Daarom plaats ik 1x in de week mijn 'foto van de week' met Snuggie op mijn blog. Dit is geen extra foto, maar een foto die ook in mijn project 365 zal zitten.

Dus aanstaande maandag zal de laatste wekelijkse foto van Amineko worden geplaatst. Welke van de 9 Amineko's op de foto zal staan weet ik nog niet en hoe de foto eruit zal zien ga ik op mijn gemakje bekijken als ik de foto ga maken. Vanaf dinsdag 1 januari zal er elke dinsdag een foto van Snuggie op mijn blog verschijnen. Waarom dinsdag? Omdat 31 december 2013 op dinsdag valt en ik zo precies op de laatste dag van het jaar de laatste foto kan plaatsen :-)

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van de 2 jaar Amineko als ik. Ik ga er weer een mooi album van maken zodat ik er nog eens in terug kan bladeren als ik daar zin in heb :-) Maar natuurlijk eerst maandag nog de laatste project 52 met Amineko foto ;-)



Liefs,
Mriek

Pin It

3 opmerkingen:

  1. Ik vond de foto's met de Amineko's geweldig, ze zijn ook zo fotogeniek! Met snuggie zal vast weer een geslaagd project worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het afgelopen jaar amineko's, en ik kijk uit naar het jaar met de snuggie, dat gaat vast heel leuk worden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek