donderdag 6 december 2012

Wat is dit?

Het is wat stiller op mijn blog, dat heb je vast wel gemerkt. Dit heeft zo zijn redenen, dit is er één.
Ik ben druk bezig met nieuwe haakontwerpen en daar gaat een hoop tijd in zitten.


Hier een soort voorproefje. Iig veel kleur en draadjes die op het moment dat ik de foto maakte nog weggewerkt moesten worden. Maar ja, wat is het?

Het antwoord? Dat volgt vanzelf een keer ;-)
Ik ben wel benieuwd wat jullie denken, dus let me know :-)

Liefs,
Mriek

Pin It

8 opmerkingen:

  1. Ja wat zou het zijn? Mij maak je benieuwd! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer kleurrijk, maar wat het is... geen flauw idee hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kerstballen??? HIhi.. ben benieuwd wat je gaat maken!!
    Veel succes ermee!
    Groetjes Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik heb eigenlijk geen flauw idee maar ik ben wel nieuwsgierig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel kleurig uit, maar wat het zalworden.. Geen idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien wel cupcakevormpjes???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enenenen.. ik ben nog steeds nieuwsgierig wat dit gaat worden...!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek