woensdag 13 februari 2013

De laatste voorbereidingen

Afgelopen week was ik erg druk met de nieuwe ontwerpen voor mijn boek. Gister was de fotoshoot dus alles moest klaar zijn.

The last preparations
Last week I was very busy with the new designs for the book. Yesterday was the shoot so everything had to be done. 


Ik was druk met de finishing touch zoals het maken van haar, dingen vast lijmen en dingen vast naaien.

I was busy with the finishing touches, like hair and sewing the last parts together.



Ik raakte erg gestressed toen de stroom plotseling uitviel omdat de stop door was geslagen. Ik kreeg hem er niet terug in want hij sprong er steeds weer uit... Gelukkig kwam mijn vriend me redden door eerder thuis te komen en de stop er weer in te krijgen. Dat was zo'n opluchting. Haken in het donker is toch lastig. Ik had alles nog net op tijd klaar voor de fotoshoot!

I got really stressed when the lights went out because the plug jumped out. I still had so much to do! I put the plug back in but it came out again... Lucky my boyfriend safed me by getting home early and fix things. That was such a releave! I had everything done just in time for the shoot!

Liefs,
Mriek

Pin It

5 opmerkingen:

  1. Oeeh ik ben heeeel benieuwd naar je nieuwe boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat zal jij je rot gevoeld hebben! En wat zal er een last van je schouders zijn gevallen toen de foto's eenmaal gemaakt waren. Ik ben heel benieuwd wat er allemaal voor moois in je nieuwe boekje komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd wat voor boekje je nu weer hebt gemaakt. Echt heel leuk dat je dat doet!
    Ik hoop dat de shoot helemaal naar wens is gegaan en dat je nu lekker op de bank hangt bij te komen.
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn nieuwsgierig!!!
    Mag je ook al foto's laten zien?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek