dinsdag 26 februari 2013

It's done


Afgelopen week was ik druk met typen en typen en typen. Je moet erg veel typen voor een boek xD Ik vond het moeilijker dan bij mijn eerste boek, misschien ook omdat alle aantekeningen van verschillende patronen allemaal door elkaar heen stonden in mn aantekeningen boekje, maar het is klaar!

Last week I was busy typing and typing and typing. You need to type a lot for a book. I found it harder then with my first book,  but it's done! 


Nu had ik weer de tijd om andere dingen te haken. Voor ik aan het boek begon was ik bezig met een vest en nu is hij bijna klaar!

Now I had the time to crochet other things. For the book I was busy crocheting a vest and now it's almost finished!


En ik heb ook een heerlijk weekend met vrienden gehad. Als zij komen spelen we altijd op de Wii. Tetris en Mario Bros Wii zijn de favoriete spellen.

And I had a lovely weekend with friends. We always play on the Wii wen they come. Tetris and Mario Bros Wii are the two games we always play.

Liefs,
Mriek

Pin It

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het typen nu klaar is! Veel plezier met al je andere leuke haakprojecten!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een nieuw boek! Ik ben heel benieuwd.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo de druk van je boekje is er dan weer even af. Kun je weer even lekker iets anders haken
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek