donderdag 2 mei 2013

Jongen en meisje

Ik heb al verschillende Feestpoppetjes van mijn nieuwe boek laten zien. Allemaal mooie figuren, maar een simpel jongen en meisje misten nog.

Boy and girl
I showed different 'Feestpoppetjes' from my new book. All nice figures, but a simple boy and girl where missing.

Dit zijn de jongen en het meisje in het normale formaat ...
This are the regulair size boy and girl ...

... en dit in mini formaat. Van de mini's kan je ook zo'n leuke slinger maken zoals ik hier al liet zien. De patronen zullen te vinden zijn in het boek.

... and this is mini. You can make a nice garland from the mini's, I showed that here. The pattern will be in the book.

Ook van de jongen en het meisje heb ik applicatie's gemaakt. Ik heb er iets leuks mee gedaan maar die laat ik nog niet zien. Daarvoor mag je vanaf half juni het boek kopen ;-)

I also made applications from the boy and girl. I did something nice with it but I am not going to show you. You can buy my book from half June and then you can see ;-)

Liefs,
Mriek

Pin It

7 opmerkingen:

  1. Ha,ha....jij stopt tegenwoordig voortaan alles in een cupcake;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet elke keer zo lachen als ik je foto's zie. Wij gebruiken de gekleurde cupcake bakjes om cupcakes mee te bakken. Elke keer als ik bak moet ik weer aan jouw cupcakes denken en vice versa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mriek,

    Via mijn mama haar blog ben ik hier terecht gekomen , wat een knappe haakwerkjes heb je al gemaakt seg. Ik ben gelijk volger van uw blog geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de bovenste twee vind ik er leuk uitzien. Doet aan kinderen denken die nieuwsgierig over een hekje kijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek