dinsdag 21 mei 2013

Op dreef

De drive is er weer, ik ben weer lekker bezig met van alles en nog wat! :-D
I'm on a role, busy with a lot of different things! :-D


Ik heb haakwerk uitgehaald wat niet werd zoals ik het wilde. Ondertussen ben ik alweer opnieuw begonnen :-)
I pulled out my crochet work, it wasn't turning out as I wanted. I started over and it's looking a lot better now :-)


Ik heb weer wat afgehaakt! Ik ben m nogmaals aan het haken en uitschrijven en dan staat er straks weer een nieuw patroontje in de shop :-)
I finished some crochet work! I'm crocheting it again en writing down the pattern and then soon I'll have a new pattern in the shop :-)


En ik ben ook lekker op dreef in huis. Soms moeten Sjakie zn spullen ook in de was en moet het drogen aan het rek. Hij blijft alles volgen wat ik doe met zijn spulletjes :-D
I'm also on a role in house. I had to wash and dry the stuff of Sjakie. He was following me everywhere when I was busy with his stuff :-D

Nu deze flow vasthouden en op naar een nieuwe week!
Now I have to keep this flow and make it a wonderfull week! 

Liefs,
Mriek

Pin It

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek