dinsdag 4 februari 2014

CAL 2014 - het begin

Een maand geleden begon de crochet along. Ik begon niet meteen door een blessure aan mijn hand en arm, maar er was genoeg tijd om in te lopen.

CAL 2014 - the beginning
The crochet along started a month ago. I didn't started immediately becouse I had a injury on my hand and arm, but there was enough time to catch up!


Ik ben ook nog eens overnieuw begonnen, de lossenketting trok. Het zou zonde zijn als de deken me toch niet aanstond omdat ik in het begin een fout had gemaakt.

I also started over, the foundation chain was to tight. I would be pity if I finished the blanket and wouldn't like it because the foundation was to tight.


Ik houd me niet helemaal aan het patroon. Ik haak ook steken die ik zelf leuk vind erdoor, hierdoor leer ik nog meer steken en motiefjes kennen. Er zijn ook zoveel leuke die er gewoon bij kunnen!

I don't stick to the pattern. I also make other stitches which I like so I learn a lot of new stitches and motives. There are so many that fit right in!


Dit is hem tot zo ver. De catherine wheel laat ik eruit.
This is where I'm at. I don't like the catherine wheel so I leave it out.

Ik wilde gister aan mijn vervanging van de catherine wheel beginnen, maar kwam tot de conclusie dat niet alle kleuren me aanstonden. Sommigen vind ik te fel en er toch niet helemaal bijpassen. Dus ga ik binnenkort vrolijk overnieuw beginnen :-)

Yesterday I wanted to start the stitch that was going to replace the catherine wheel, but I came to the conclusion that I didn't like all the colors. Some are to bright and don't fit in. So one of these days I'm going to start over again :-)


Maar deze foto's had ik van de week op een mooie zonnige dag al gemaakt, die wilde ik jullie niet onthouden :-)

But I made this pictures last week on a sunny day and I wanted to share them with you :-)


Liefs,
Mriek

Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek