zondag 3 augustus 2014

Vakantie haakwerkje

Voor de vakantie zocht ik een leuk haakwerkje die ik makkelijk mee kon nemen en niet te veel ruimte zou kosten. De bloemen slinger van silly old suitcase stond al lang op mijn 'want-to-crochet' lijstje en ik vond het een perfect vakantie haakwerkje.

Holiday crochet
For the holidays I was looking for a nice little crochet project that I could easy take with me and would take up a lot of room in my luggage. The flower garland from silly old suitcase stood for a long time on my I want to crochet list and I thought it would be a perfect holiday crochet project.


Mijn etuitje gevuld met haaknaald, restjes katoen en draadjessnijder gingen mee in mijn tas, dus kon ik lekker bloemetjes haken in het vliegtuig.

I put my case filled with crochethook, leftover cotton yarn and a threath cutter in my bag so I could crochet flowers in the airplane.


Op vakantie heb ik niet heel veel gehaakt, dus thuis ging ik op balkon lekker verder :-)

I didn't crocheted that much while on holiday, so I went on at home on my balcony :-)


Na alle draadjes weggewerkt te hebben en de bloemen aan een lange draad gehaakt te hebben was het tijd om de foto's te maken van het resultaat!

After weaving in all the ends and crocheted the flowers on to a long threath it was time to take some photo's of the results.

  

Hij hangt lekker voor het raam, samen met mn hartjes slinger die ik jaren geleden haakte. Ik ben blij met het fleurige resultaat!

It hangs nicely in front of our window, together with our hearts garland that I made some years ago. I'm happy with the colourful result!


Liefs,
Mriek

Pin It

1 opmerking:

  1. Mooi geworden . Valt toch tegen hoeveel je haakt op vakantie hè? Ik had ook veel teveel meegenomen.hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek