vrijdag 3 april 2015

Bring your amigurumi Friday

Neem je amigurumi vrijdag met je mee
Elke eerste vrijdag van de maand is het 'Bring your amigurumi Friday' dus nam ik vorige maand postbode Pim mee tijdens mijn postroute.

Every first Friday of the month is 'Bring your amigurumi Friday', so last month I took mailman Pim with me while mailing the post.


Eerst laden we alle post op de fiets en fietsen we naar de wijk waar we gaan bezorgen.
First we take the mail to my bike and ride to the district where we'll deliver the mail.


We lezen het adres op de poststuk
We read the adress on the mail


lopen naar de juiste brievenbus met de post op zak
walk to the right mailbox with the mail in the bag


en we doen de post in de brievenbus.
Dit herhalen we tot alle post bezorgd is
and we put the mail in the mailbox.
We repeat this until all the mail is delivered



en dan fietsen we weer naar huis :-)
and then we ride home :-)


Vandaag is het ook de eerste vrijdag van de maand en postte ik een nieuwe foto. Amineko hielp mij met het haken van de pixel deken voor mijn nichtje. We zijn hier bezig met rij 81, nog 15 rijen te gaan.

Today is the first Friday of the month and I posted a new photo. Amineko helped me crocheting the graphghan for my niece. We're working on row 81, 15 rows to go.

Door je 'bring your amigurumi Friday'  foto up te loaden op de site van DenDennis maak je kans op leuke prijzen. Dus pak je amigurumi en fotografeer wat jullie vandaag gaan doen!
Op zoek naar wat inspiratie? Zoek dan op instagram op de hashtag #byaf en zie wat anderen hebben gepost.

When you upload your 'bring your amigurumi Friday' photo on the site from DenDennis you can win a nice price. So take your amigurumi and photograph what you're doing today! 
Looking for inspiration? Search the hahtag #byaf on instagram and see what others posted.

Veel amigurumi foto maak plezier! :-D
Have fun taking photo's of your amigurumi! :-D

Liefs,
Mriek

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Heb je een vraag, dan kan je me beter even mailen (madebymriek[at]gmail[dot]com :-)

Liefs,
Mriek